Srnčí játra na cibulce

 


Ze srnčích jater jsem měla vážně vítr - nikdy jsem je nejedla. Uklidnila jsem se, až jsem našla recept pana Haničince, který byl velký nimrod. Takže ano, jí se to! Úprava je ale moje verze.

Suroviny
srnčí játra, očištěná a nakrájená na plátky
mletá uzená paprika
pepř, sůl
3 červené cibule
sádlo
lžíce mouky na zahuštění
na dochucení omáčky trochu maggi

Postup
Cibuli si nakrájím na měsíčky a dám smažit na sádle. Pomalu, aby byla hezky sklovitá.
Než se udělá, připravím si játra - umyju, očistím, osuším. Okořením je ze všech stran solí, pepřem a uzenou paprikou.
Jakmile je cibule hotová, v pánvi ji odsunu stranou a ze všech stran zatáhnu játra. Zaliji vodou a dusím maximálně 30 min.
Podle potřeby lehce zahustím moukou.
Nějak jsem si říkala, že tomu něco chybí a napadlo mě maggi. Dala jsem ho trochu, jen pro zvýraznění chuti.

Podávám s  rýží a okurkovým salátem.




Komentáře